Beskrivelse af boligen
Lejligheden er ved at gennemgå en større ombygning/totalrenovering, og bliver udbudt til 1.495.000 kr. når den står færdig senere i år - men man kan købe den allerede nu, hvis man har mod på at lave det sidste færdig selv.
Alt fra tapet, radiatore, vandrør, gulve, lofter, døre, stikkontaker, køkken og bad mm. er revet ud. Der er lavet nyt el og vvs over alt i hele lejligheden, de fleste væge er fuldspartlet og klar til filt, der er sat nye indvendige døre op, ny hoveddør med dørspion, varmegips på ydervæggene, ny brugsekabine med 90 cm bred Unidrain og nyrenoveret altan.
Det jeg mangler at få lavet, er fliser i badeværelset, ophængt toilet og nye bademøbler (alt er indkøbt), lofter og gennemgående laminatgulve i alle rum.
Nyt hvidt køkken med integrerede hvidevarer og opvaskemaskine ved siden af vasken. Har tejningerne liggende på køkkenet, der er klar til at blive bestilt, og de bliver også oploadet her inde, når de sidste ting er rettet til.
Vinduer er skiftet af tidligere ejere og fremstår stadig som næsten nye.
Der er sydvendt altan, som er nymalet og med nye fliser indvendigt - med udsigt til haven 🌞
Der er egen privat vaskemaskine og tørretumbler til lejligheden. De er plasseret i vaskerummet i kælderen, hvor alle har deres egne maskiner stående nede.
Der er gratis parkering på gaden, men også mulighed for at leje privat p-plads til 250 kr./md ved vores nabo... og så er der cykelkælder til ejendommen, samt depotrum.
Pris på lejligheden bliver justeret i takt med at jeg når længere med renovering, men har man mod på at lave resten færdig selv, kan man gøre en god handel.
Fællesudgifter til ejerforeningen er på 1.320 kr. + 700 aconto varme, men reelt varmeforbrug er omkring 300-500 kr./mdr.
Der er ingen gæld i foreningen og god økonomi. Der er vicevært, der står for pasning af alle fællesarealer, og revisor der styre økonomien.
De fleste af ejerene bor her nede selv, men det er tilladt at udleje sin lejlighed.
Lejligheden ligger tæt på Byparken, og med kun 600 m til Paladspassagen og gågaden.
Ønsker du mere info og billeder, så skriv til mig i pb på Facebook/Messenger: Carsten Aandstad Sørensen